Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

[Info Trans] Junsu’s comments about “Beautiful Love” drama

  • 29 Apr 2010
  • ips0101
  • BARKS Interview: Junsu’s Comments about Beautiful Love Drama

    – First, Yuchun will have his Japanese drama debut by starring at BeeTV drama “Beautiful Love~kimi ga ireba~”, and since you’re in charge of the theme song, can you please give us your thought about the drama?

    Junsu: Despite the fact that Yuchun also appear in the drama, still I think the drama has a great content, I worked hard so that I can heap up the drama with the songs. I visited the shooting location once as well, seeing everyone is working hard to produce good works, including Yuchun, giving me a lot of motivation too.”

    – “Kimi ga ireba~Beautiful Love~” is the song that was written for the drama, please tell us your thought that you put into the song.

    Junsu: To meet the expectations of the producer who kindly told he wanted me to sing it, the song’s lyrics was written to fit the contents of the drama and I tried to sing it in my own way.

    Translate:

    - Pertama, Yuchun mengadakan debut drama Jepang-nya di drama BeeTV lewat "Beautiful Love ~ Kimi ga ireba ~", dan karena Anda bertanggung jawab atas tema lagunya, bisa tolong beri beritahu kami bagaimana menurut Anda tentang drama ini?

    Junsu: Meskipun Yuchun juga muncul dalam drama, saya kira drama tersebut memiliki makna yang besar, saya bekerja keras sehingga saya bisa merangkum drama ini menjadi lagu-lagu. Saya pernah mengunjungi lokasi syuting ini sekali, melihat setiap orang bekerja keras untuk menghasilkan karya yang baik, termasuk Yuchun, memberi saya banyak motivasi juga. "

    - "Kimi ga ireba ~ ~ Beautiful Love" adalah lagu yang ditulis untuk drama ini, silakan beritahu kami ide kamu yang kamu taruh di lagu ini.

    Junsu: Untuk memenuhi harapan para produser yang ramah yang mengatakan ia ingin aku yang menyanyikannya, lirik lagu ini ditulis agar sesuai dengan isi drama dan aku mencoba menyanyikannya dengan cara saya sendiri.

    source: BARKS
    trans: sharingyoochun.net

    0 komentar:

    Posting Komentar