Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

[Trans] Beautiful love – Seventeen Magazine

  • 5 Jun 2010
  • ips0101

  • her name is pronnounced Oomasa but im not sure to put spell in Oomasa or Omasa

    Omasa Aya x Yoochun

    SEVENTEEN model Aya-chan and Asia’s big star Yoochun-san is co-casts on the Bee TV drama!! They told ST(seventeen) the behind the set story to us only.

    Playing the couple role!

    ST model Omasa Aya-chan co-casted with Yoochun-san who has many passionate fans all over Asia in a Bee TV drama!! Aya-chan plays the role of “loves to day dream and wants to become a novel writer that’s 22 years old” Hinata.

    Aya-chan (after this it will be Aya) “This is my first time playing a women that works. The outfit is different from usual and for the role I dyed my hair a bright color too. For the scene when I get drunk I asked my make-up artist before the scene “what am I supposed to do!?” *laugh*.

    With the tight schedule, the filming took place in the Kantou area and it seemed that the filming was fun. And this was Yoochun-san’s first time acting in Japanese!!

    Yoochun: It was a lot of pressure!!!! The first day I couldn’t eat anything-
    Aya: You said you couldn’t sleep either right?
    Yoochun: Yeah. Even when we started I was so nervous. It went away since I became close with everyone but….. I worked hard……
    Aya: Yoochun-san’s acting and Japanese kept getting better and it made me amazed!! I only had a little bit of lines in Korean and I was stressed. I was really amazed that he remembered the lines without sleeping!!.

    The set had a bright atmosphere that was full with Japanese and Korean jokes.

    -Is there an episode of the first time you guys met?

    Yoochun: I saw her picture first but when I actually met her she had black hair and looked more of an adult then me~
    Aya: That time you gave me a CD right?
    Yoochun: After I introduced myself I couldn’t say anything….. I was embarrassed(shy). ……..Okay, good bye! *laughs*
    Aya: Wait, don’t leave~*laugh*!! I was really nervous at first too. Its my first time acting with an artist. But I was able to become close with the staffs and other casts.
    Yoochun: The environment was really good! It was a set full of laughter
    Aya: Sometimes he would say something really weird. What was it, penpen?
    Yoochun: Oh!! “Oshiri penpen ball pen”♡ Its a Japanese joke!!
    Aya: Ahahaha!
    Yoochun: its always like this
    Aya: Also he’s always whistling
    Yoochun: I actually wanted to sing a song but I was too full with what I have to do. Next time *laugh*

    On this interview day Yoochun-san cranked up (ended filming).

    Yoochun: I had someone write how to read the word next to the kanji on my script, practiced acting,and it was hard but it was a work that left a lot of memories. The pure love story ofcourse but please give attention to my acting too.
    Aya: There are sad scenes, and there are scenes that are like love comedy with Yoong-su!

    Like Hinata and Yoong-Su even though their first impression was the worst is there a time when you gradually started to get attracted to that person!?

    Aya: I may have.
    Yoochun: For me umm…… Aya-chan is the first time. That’s a lie!! Okay, good bye!! *laughs*


    Indo Translate:

    namanya panggilannya Oomasa tapi aku tidak yakin bisa mengejanya Oomasa atau Omasa

    Omasa x YooChun
    TUJUH BELAS model Aya Aya-chan dan bintang besar Asia YooChun-san akan bermain pada drama TV Bee! Mereka mengatakan ST (tujuh belas) di belakang cerita keduanya.

    Bermain peran sebagai pasangan kekasih!
    ST model Omasa Aya-chan dipasangkan dengan Yoochun-san yang banyak memiliki gairah fans di seluruh Asia dalam Bee TV drama! Aya-chan memainkan peran "yang ska bermimpi suatu hari bisa menjadi seorang penulis novel berusia 22 tahun" Hinata.

    Aya-chan (setelah ini akan menjadi Aya) "Ini adalah pertama kalinya saya memainkan perempuan yang bekerja. pakaian ini berbeda dari biasanya dan untuk peran ini saya mewarnai rambutku degan warna terang. Untuk adegan ketika saya mabuk aku bertanya ke make-up artis sebelum adegan "apa yang harus saya lakukan"!? *tertawa*.

    Dengan jadwal yang singkat, pembuatan film terjadi di daerah Kantou dan tampaknya bahwa film menyenangkan. Dan ini adalah pertama kalinya YooChun-san berperan dalam bahasa Jepang!

    Yoochun: Banyk sekali tekanan!! Hari pertama aku tidak bisa makan apa-apa
    Aya: Kau bilang kau tidak bisa tidur benar kan?
    Yoochun: Yeah. Bahkan ketika kita mulai saya sangat gugup. Ini terjadi sejak aku menjadi dekat dengan semua orang tapi ... .. Aku bekerja keras ... ...
    Aya: aktignya yochun-san dan bahasa Jepang terus semakin baik dan itu membuat saya takjub! Saya hanya tau sedikit tentang Korea dan saya merasa stres. Saya sangat kagum bahwa dia bisa mengingatnya tanpa tidur.!!

    tiba2 suasanya peuh dengan lelucon dengan bahasa Jepang dan Korea.

    -Apakah ada sebuah episode dari kalian pertama kali bertemu?

    Yoochun: Aku melihat fotonya dulu tapi ketika aku benar-benar bertemu ternyata dia memiliki rambut hitam dan tampak lebih dewasa lalu aku ~
    Aya: Itu pertama kali Anda memberi saya CD iya kan?
    YooChun: Setelah saya memperkenalkan diri saya tidak dapat berkata apa-apa ... .. Aku merasa malu (malu). Oke ... ... .. selamat tinggal, bagus! * Tertawa *
    Aya: Tunggu, tunggu dulu ~ *tertawa*! Aku sangat gugup pada awalnya juga. in adalah pertama kalinya saya berperan dengan penyanyi. Tapi aku bisa menjadi lebih dekat dengan staf dan pemain lainnya. YooChun: lingkungannya benar-benar baik! semuanya penuh dengan canda tawa
    Aya: Kadang-kadang dia akan mengatakan sesuatu yang sangat aneh. Apa itu, penpen:?
    YooChun Oh! "Oshiri penpen pulpen" ♡ lelucon dalam bahasa Jepang,
    Aya!!:ahahaha!
    Yoochun: dia selalu seperti itu
    Aya: dia juga selalu bersiul
    Yoochun: Aku benar-benar ingin menyanyikan sebah lagu tapi saya terlalu penuh dengan pikiran apa yang harus saya lakukan nanti * tertawa *

    Pada hari wawancara YooChun-san mendongkrak (berakhirnya film).

    Yoochun: seseorang menilis cara membaca kata berikutnya ke kanji pada naskah saya, berlatih akting, dan itu sangat sulit tapi itu suatu karya yang meninggalkan banyak kenangan. Tentu saja Cerita cinta murni tapi tolong berika sedikit komentar untuk akting saya juga.
    Aya :Ada adegan sedih, dan ada adegan yang seperti komedi cinta dengan Yoong-su!

    Seperti Hinata dan Yoong-Su meskipun kesan pertama mereka buruk ada saat ketika Anda secara bertahap mulai tertarik pada orang itu!:? Aya aku mungkin.
    Yoochun: buatku umm ... ... Aya-chan adalah waktu pertama. seorang pembohong! Oke, selamat tinggal! * Tertawa *


    source: nonchan-jj
    trans by: Rieko@sharingyoochun

    Shared:ips0101

    0 komentar:

    Posting Komentar