Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

[Info Trans] Yano Mikako denies “crossing arms date” with Tohoshinki Jaejoong on her blog

  • 20 Mei 2010
  • ips0101

  • Popular model Yano Mikako denies “crossing arms date” with Tohoshinki Jaejoong on her blog.

    On a women magazine which was sold on the 18th, the model she got a “crossing arms date” scandal with Tohoshinki Jaejoong, Yano Mikako denied it on her own blog on the 19th. She wrote “As I heard it I was confused… nothing like that happened so everyone, please don’t worry”.

    On the 17th Yano reported she was heading to Hawaii and about this incident she said “I heard this from my agent and I was so surprised!” and couldn’t hide her surprise. “There was the time difference so it got late to say it with my own words. I’m sorry I was late, and I made everyone worried. I appreciate the blog for being to tell what you need to say whenever, and wherever”. Yano is currently working on a fashion magazine “non-no”.


    Indo Translate:

    Model terkenal Yano Mikako menyangkal "kencan bergandengan tangan" dengan Jaejoong Tohoshinki di blog-nya.
    Di sebuah majalah wanita yang dijual pada tanggal 18, model ini dia mendapat skandal sedang "bergandengan tangan" dengan Jaejoong Tohoshinki , Yano Mikako menyangkal dirinya sendiri blog pada 19. Dia menulis "Ketika saya mendengar itu aku bingung ... tidak seperti yang dikatakan banyak orang, jangan khawatir"

    Dan pada tanggal 17 seorang reprter menyebutken bahwa Yano sedang menuju ke Hawaii dan tentang kejadian ini dia berkata "Aku mendengar ini dari agent saya dan saya begitu terkejut "dan tidak bisa menyembunyikan rasa terkejutnya. "Ada perbedaan waktu sehingga sampai terlambat untuk mengatakannya. Maaf aku terlambat, dan aku membuat semua orang khawatir. Saya menghargai blognya karena menceritakan apa yang Anda butuhkan untuk mengatakan kapan, dan dimanapun ". Yano saat ini bekerja di sebuah majalah mode "non-no".

    source: oricon.co.jp

    0 komentar:

    Posting Komentar