Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

[Info Trans News] Yunho’s Dog “Taepung”

  • 10 Mei 2010
  • ips0101

  • When Yunho’s pictures goes up, a lot of people show interest

    There are also lots of comments and even though I want to answer them all, I’m sorry I’m unable to.

    It would be nice if you could think of this one response as to responding to all of your comments.

    From all the comments that lots of people have left, it was really nice to read about ohboypraise’s information regarding ‘Taepung.’

    Yunho also mentioned Taepung during the photoshoot.

    The comment that fans were going to do charity in the name of Taepung at Yugigyeon association made me feel really good.


    Getting your hearts together to support a great musician by helping souls that are hurt makes me wonder if there is a more beautiful way to show love.

    Because of everyone, Yunho shines even more.

    I’m thankful to Taepung and I’m also very thankful to all of you.

    I’m also curious as to news about the gathering (charity).

    It makes me really satisfied just thinking about how dogs who have lost their way (usually abandoned dogs) can find a warm place to rest because of Yunho.

    It might be a little childish but I can’t help but say this,

    Everyone, God Bless You.

    Kim Hyun Seung

    Translate:
    Ketika Gambar Yunho Di ambil, banyak orang menunjukkan minat
    Juga ada banyak komentar dan meskipun aku ingin menjawab mereka semua, aku minta maaf aku tidak bisa.

    Akan lebih baik jika Anda bisa memikirkan satu respon untuk menanggapi semua komentar Anda.

    Dari semua komentar yang telah ditinggalkan, itu benar-benar baik untuk membaca tentang informasi ohboypraise tentang "Taepung" .

    "Yunho juga membawa taepung selama pemotretan.

    berkomentar bahwa penggemar akan melakukan amal dengan nama Taepung di asosiasi Yugigyeon membuatku merasa benar-benar baik..

    satukan hati bersama untuk mendukung kepada para musisi besar dengan membantu jiwa-jiwa yang terluka membuat saya heran jika ada cara yang lebih indah untuk menunjukkan cinta

    Karena semua orang, Yunho bersinar bahkan lebih.

    aku bersyukur kepada Taepung dan aku juga sangat berterimakasih kepada kalian semua..

    Saya juga ingin tahu berita tentang pertemuan (amal) itu.

    Itu membuat saya benar-benar puas hanya berpikir tentang bagaimana anjing yang tersesat (biasanya ditinggalkan anjing) dapat menemukan tempat yang hangat untuk beristirahat karena Yunho.

    Ini mungkin sedikit kekanak-kanakan tapi aku tidak bisa tidak mengatakan ini,

    semuaya,

    Tuhan memberkatimu.

    Kim Hyun Seung

    source: http://ohboyzine.egloos.com/page/2
    translated by: lovelyunho@soompi
    shared by: sharingyoochun

    0 komentar:

    Posting Komentar