Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

[Info Trans] Chiba’s twitter updates

  • 12 Apr 2010
  • ips0101
  • Why do you have so much pictures that aren’t from Tohomobile?- I have no more. I’m almost out of topic. Please don’t abandon me~
    It seems that Yoochun finished filming his drama.- Yes he did. Thanks~. I have to go to the gym and dinner with candygirls so I’ll be back later

    (kenapa kamu mempunyai banyak gambar yang bukan dari tohomobile?- aku tidak punya banyak. aku hampir keluar dari topik. jadi kumohon jangan tinggalkan aku.

    sepertinya yoochun sudah menyelesaikan filimnya. ya sudah selesai. terimakasih banyak~. aku haruspergi untuk olahraga dan makan malam bersama gadis2 manis, jadi aku akan kembali nanti.)



    Q: do you think yoochun is balding?/has less hair?

    A: yes

    (Q: Apa kamu pikir yoochun botak?/ mempunyai rambut yang tipis?

    A: Ya)


    Q: On Kitagawa teachers twitter there was a conversation for Jaejoong totake his clothes off! Please let yoochun too!
    A: Is he going to take off his clothes or not?
    ( Q: di dalam twitternya guru Kitagawa ada percakapan untuk jaejoong melepaskan pakaiannya! jadi biarka yoochun melakukannya juga!
    A: Apa dia akan melepaskan bajunya apa tidak?





    credit: doragon0411
    trans by: sharingyoochun.net
    Indo Trans by: indah임니다











    0 komentar:

    Posting Komentar